reklama

Ketogenická strava a jej vplyv na zdravie a športovú výkonnosť

Čo je to ketogenická strava? Ako dosiahnuť nutričnú ketózu? Aké výhody získate vďaka keto-adaptácii?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

V stredu 17.12.2014 som prednášal na Ekonomickej univerzite v Bratislave na tému "Ketogenická strava a jej vplyv na zdravie a športovú výkonnosť". V mojej prednáške som vysvetľoval čo to vôbec je ketogenická strava a z nej plynúca nutričná ketóza a ako dosiahnuť tento stav.

V mojej prednáške sa tiež dozviete 2 hlavné dôvody, prečo by ste mali chcieť dosiahnuť nutričnú ketózu a získať tak výhody keto-adaptácie. Moja prednáška zaujme najmä ľudí, ktorým záleží na ich zdraví a tiež profesionálnych či amatérskych športovcov. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po mojej prednáške na mňa nadviazal Dušan Plichta s prednáškou "Prečo pijem kávu s maslom a kokosom?".

Po ňom vyrozprával svoj príbeh úspešný naturálny kulturista Koloman Tóth. Schválne, tipnite si koľko má rokov či to uhádnete (odpoveď v prednáške 59+ min).

Na úplný záver sme mali zaujímavú diskusiu s prítomnými divákmi. Celý tento workshop s názvom "Ako byť FIT? II. Fyzická a mentálna dokonalosť" si môžete pozrieť na videu pod textom.

Ak veľa času strávite v aute, MHD a celkovo na cestách, môžete si stiahnuť moju prednášku a celý workshop aj v mp3 formáte a vypočuť si ich počas cestovania. Po kliknutí na odkazy nižšie a spustení prehrávania kliknite pravým tlačidlom myši na prehrávač a môžete si stiahnuť mp3 záznam.

Moja prednáška:
Ketogenická strava a jej vplyv na zdravie a športovú výkonnosť

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Workshop:
Ako byť FIT? II. Fyzická a mentálna dokonalosť

Martin Chudý

Martin Chudý

Bloger 
  • Počet článkov:  87
  •  | 
  • Páči sa:  15x

Martin Chudý je profesionálny športovec (futbalista), konzultant pre optimálne zdravie a výživu, spisovateľ, bloger, kaviarničkár, aktivista, rečník, podnikateľ a vizionár.Viac ako 13 rokov (od 2006) sa aktívne zaujíma o oblasti zdravia, výživy, osobnostného rozvoja a podnikania.Martin pomáha ľuďom optimalizovať výživu, aby zlepšili svoje zdravie a vyhli sa chronickým zdravotným problémom.Martin tiež pomáha ľuďom objaviť ich “skryté“ zdroje a vďaka tomu využiť ich potenciál a dosiahnuť život podľa svojich predstáv.Viac o Martinovi:https://www.martinchudy.sk/o-mne/Kontakt:FB: https://www.facebook.com/www.martinchudy.skWEB: https://www.martinchudy.sk/ Instagram: https://www.instagram.com/martin_chudy/ Zoznam autorových rubrík:  Metabolická flexibilitaVoda a tekutinyZdravie11 krokov ku zdraviuÚspechReceptyZdravie zvieratŠtíhla postava

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu